Ważny komunikat dla Klientów, którzy zawarli
Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 stycznia 2021 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

  1. W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  2. Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy.
    W tym przypadku nie jest konieczne dostarczanie do Banku dokumentów potwierdzających. Natomiast konieczne jest, aby Przedsiębiorca w terminie do dnia 31 stycznia 2021 r.:

    • zalogował się do swojej bankowości elektronicznej,
    • w module Wnioski uzyskał dostęp do opcji "Tarcza Finansowa PFR dla Mikrofirm i MŚP – Umocowanie",
    • zatwierdził przedstawione tam dokumenty.

      Instrukcja składania Wniosku Umocowanie przez Beneficjenta – dostępna TUTAJ

      Ważne! Natomiast w przypadku stwierdzenia rozbieżności między danymi Przedsiębiorcy zawartymi w Umowie Subwencji Finansowej a danymi widniejącymi w pobranym wypisie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, konieczna będzie manualna weryfikacja dokumentów potwierdzających uprawnienia do reprezentowania Przedsiębiorcy.

  3. W sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

    W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

    Należy pamiętać, że:
    1. Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;

    2. Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

    3. Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  4. Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
      • na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek

    2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
      • osobiście w placówce Banku,
      • lub przesłać pocztą na adres:
        Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie – Koźlu,
        ul. Rynek 6a
        47-200 Kędzierzyn-Koźle
        z dopiskiem: „potwierdzenie PFR”

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021 r.

Uwaga!
Konsekwencją niedopełnienia ww. obowiązku będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

Z uwagi na sytuację epidemiczną od dnia 09.11.2020r.
Oddział Banku w Kędzierzynie – Koźlu ul. Rynek 6a
będzie czynny w godzinach od 8.30 do 16.00

EKO? Logiczne, że się opłaca! Poznaj rozwiązania proponowane przez Banki z Grupy BPS, dowiedz się więcej o możliwościach, jakie dają nowe technologie wspierane licznymi programami dofinansowań, przekonaj się, że już dziś podejście ekologiczne może być i rozsądne i opłacalne.

W Bankach Spółdzielczych Grupy BPS ekologię chcemy przedstawić także jako ekonomiczne rozwiązania dla Ciebie. I dlatego oferujemy Ci kredyty gotówkowe, które otwierają dodatkowe możliwości wygrania dofinansowania. Co więcej część kwoty możesz przeznaczyć na dowolne cele, niezwiązane z ekologią.

Dlaczego warto?

  • Zrealizujesz swoje pomysły już teraz
  • Zastosujesz czyste i wygodne rozwiązania dla Twojego domu
  • Zaczniesz oszczędzać energię
  • Odbierzesz nagrodę gwarantowaną
  • Zagrasz o 5000 zł extra dofinansowania
  • Skorzystasz z dostępnych dotacji

Masz stary i dymiący piec? Chcesz zmodernizować wyposażenie i instalacje domowe? A może myślisz o korzystaniu z zielonej energii? Przygotowaliśmy ofertę specjalnie dla Ciebie! W Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS uzyskasz niezbędne do takich inwestycji środki. Nasz kredyt pozwoli Ci zrealizować plany, a do tego przyczynisz się do poprawy środowiska naturalnego.

A teraz najlepsze!

Wraz z kredytem oferujemy Ci wzięcie udziału w konkursie EKO fortuna. To szansa na dodatkowe dofinansowanie kwotą 5 000 zł, dzięki której uda Ci się częściowo obniżyć koszt inwestycji. Wystarczy, że wejdziesz na stronę www.ekofortuna.mojbank.pl i zarejestrujesz kupon, który wręczy Ci nasz doradca podczas podpisywania umowy kredytowej. Sprawdź zasady konkursu tutaj.

Przydatne informacje

      • Jak wygrać dofinansowanie 5000 zł i zgarnąć nagrodę gwarantowaną?
        Wystarczy, że skorzystasz z oferty kredytu na cele ekologiczne, odbierzesz i zarejestrujesz się na stronie www.ekofortuna.mojbank.pl. Gotowe! Nagroda gwarantowana jest już Twoja. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia – odpowiedz na pytanie konkursowe i zdobądź nagrodę główną. Codziennie masz szansę na wygranie 5000 zł, które możesz przeznaczyć na swoją ekoinwestycję. To tak, jakby ktoś spłacił 5000 zł kredytu za Ciebie. EKO? Logiczne, że się opłaca!

        Więcej o konkursie przeczytasz tu.
      • Czym jest kredyt na cele ekologiczne i nie tylko…?
        Jest to kredyt gotówkowy, którego część musi być zostać przeznaczona na cele ekologiczne. Mogą być nimi następujące towary i urządzenia:
        • okna i drzwi zewnętrzne, które podnoszą efektywność energetyczną,
        • materiały do ocieplenia stropu piwnicy, podłogi, ścian zewnętrznych, dachu, stropu,
        • odnawialne źródła energii, takie jak: kolektory słoneczne, ogniwa fotowoltaiczne, pompy ciepła,
        • przydomowe wiatraki, wentylacja z odzyskiem ciepła, przydomowe elektrownie wodne, urządzenia, które korzystają z biomasy,
        • domowe stacje uzdatniania wody z ujęć własnych,
        • system odzysku wody deszczowej i inne inwestycje z zakresu ochrony wód,
        • przydomowe oczyszczalnie ścieków,
        • kotły centralnego ogrzewania spełniające wymagania klasy 5 według normy PN- EN 303–5:2012,
        • ekoarmatura, elektrooszczędny sprzęt AGD,
        • rowery i inny sprzęt sportowy,
        • samochody osobowe z napędem elektrycznym,
        • inne materiały i urządzenia uznane przez Bank za rozwiązania i inwestycje ekologiczne,
        • cel dowolny – część kwoty kredytu możesz przeznaczyć na cele nie związane z rozwiązaniami ekologicznymi. Sprawdź ofertę w swoim banku spółdzielczym.
      • Czy mogę skorzystać z kredytu, kiedy mam dofinansowanie z programu Mój Prąd lub Czyste powietrze?
        Jak najbardziej tak. To pomoże Ci np. sfinansować wkład własny do kredytu.

        Przeczytaj też nasze artykuły na ten temat.

      • Porady i wskazówki
        Poczytaj więcej o inwestycjach ekologicznych i nie tylko >>Sprawdź

      • Regulamin konkursu
        Zapoznaj się z regulaminem EKO fortuny.

      • Nota prawna i RRSO
        Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Konkursem objęte są kredyty gotówkowe udzielone w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS oraz w Banku BPS SA miedzy 1.10.2020 r. a 31.12.2020 r. Konkurs trwa od 2.11.2020 r. do 31.12.2020 r. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.mojbank.pl/ekologiczne. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) nie przekracza 11,62% – szczegóły oferty oraz RRSO dostepne są w wybranym banku Grupy BPS.

EKO Kredyt

Szczegóły oferty dostępne są w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Kędzierzynie – Koźlu.
Nasi Pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

Niezbędne dokumenty

Wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego na cele konsumpcyjne dla osób fizycznych
Zaświadczenie o zarobkach
Klauzule informacyjne i klauzule zgód RODO
Oświadczenie o powiązaniach Wnioskodawcy
Formularz klienta indywidualnego

Karta? Logiczne, że się opłaca!

Karta płatnicza Visa, to oczywiście wygoda używania, bezpieczeństwo transakcji i możliwość płacenia na całym świecie i w Internecie. Ale nowa karta Visa z Banku Spółdzielczego z Grupy BPS, to teraz także emocjonujący konkurs!

Zapraszamy do KARTOWEJ fortuny - codziennie do wygrania po 500 zł dla 5 osób, a grać możesz codziennie, aż do końca konkursu.

 

Dlaczego warto?

  • Wystarczą 3 transakcje i możesz grać
  • O 500 zł grasz codziennie
  • Nagrody gwarantowane... gwarantujemy

 

Dla wszystkich rzeczowe nagrody gwarantowane!
Co mam zrobić, żeby wziąć udział w KARTOWEJ fortunie?

  • złóż wniosek o nową kartę płatniczą Visa w najbliższym Banku Spółdzielczym
  • aktywuj swoją kartę i dokonaj nią min. 3 transakcje bezgotówkowe
  • wejdź na stronę www.kartowafortuna.mojbank.pl i zarejestruj kod aktywacyjny, który otrzymasz razem z kartą
  • wybierz jedną z nagród gwarantowanych
  • graj o 500 zł, odpowiadając na pytania konkursowe

Konkurs trwa od 2.11 do 31.12.2020. Regulamin znajdziesz na www.kartowafortuna.mojbank.pl



Przydatne informacje

      • Jak wygrać 500 zł i zgarnąć nagrodę gwarantowaną?
        Wystarczy, że aktywujesz swoją nowo zamówioną kartę Visa, wykonasz 3 transakcje bezgotówkowe, zarejestrujesz się na stronie www.kartowafortuna.mojbank.pl i Gotowe! Nagroda gwarantowana jest już Twoja. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia – odpowiedz na pytanie konkursowe i zdobądź nagrodę główną. Codziennie masz szansę na wygranie 500 zł.

        Konkurs znajdziesz na www.kartowafortuna.mojbank.pl - startuje od 2 listopada - zachowaj kupon i powodzenia!
      • Regulamin konkursu
        Zapoznaj się z regulaminem KARTOWEJ fortuny.

      • Nota prawna
        Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Konkursem objęte są karty debetowe Visa (z wyłączeniem kart debetowych Visa Niespersonalizowanych) wydane w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS oraz w Banku BPS SA między 1.10.2020 r. a 15.12.2020 r. Konkurs trwa od 2.11.2020 r. do 31.12.2020 r. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.kartowafortuna.mojbank.pl.

 

Szanowni Klienci!PBSKK Mobile

Uprzejmie informujemy, iż od dnia 14 września 2020r. udostępniamy Państwu nową wersję aplikacji PBS Kędzierzyn-Koźle umożliwiającą m.in. uzyskanie informacji o dostępnym saldzie, przeglądanie historii transakcji, wykonywanie przelewów czy doładowanie telefonu przy pomocy urządzenia mobilnego. Dotychczas wykorzystywana przez Państwa do autoryzacji aplikacja PBS Kędzierzyn-Koźle zostanie automatycznie odłączona. Uruchomienie aplikacji wymagać będzie pobrania aktualizacji w Google Play lub App Store oraz ponownego sparowania Państwa telefonu lub tabletu z bankowością elektroniczną.

Dzięki aplikacji mobilnej wykonasz przelewy do rodziny, znajomych, opłacisz rachunki oraz dużo więcej.

Dlaczego warto jest mieć aplikacją?

Klient:

  • może z każdego miejsca zalogować się do swojej bankowości,
  • ma stały dostęp do swoich pieniędzy,
  • wygodnie potwierdzi wszystkie wykonywane operacje,
  • sprawdzi saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły,
  • sprawdzi wykorzystany limit kartowy,
  • w dowolnym momencie, szybko i bezpiecznie wykona przelew krajowy oraz przelew własny,
  • doładuje telefon komórkowy sobie lub innej osobie,
  • na jednym urządzeniu mobilnym może korzystać z kilku profili.

Czy aplikacja mobilna jest bezpieczna?

  • komunikacja między aplikacją a systemem banku jest szyfrowana,
  • dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PINem, który jest ustalany podczas parowania urządzenia z kontem (Android, iOs) za pomocą odcisku palca (Android, iOs) lub z wykorzystaniem FaceID (iOs). 
  • zatwierdzanie operacji wykonywanych w aplikacji przeprowadzane jest za pomocą indywidualnego PINu, 
  • aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane, gdyż 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem,
  • kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami, które mogą być ustalone przez bank, jak również przez Klienta.

 

Instrukcję obsługi nowej aplikacji znajdziecie Państwo TUTAJ.




Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Co to jest Garmin Pay?

Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Obsługa usługi Garmin Pay

Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay
Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin.

Jak zacząć korzystać z usługi?

  1. Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
  2. W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
  3. Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
  4. Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

  1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
  2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

Prywatność i zabezpieczenia – płać bez obaw z Garmin Pay

Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
  2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
  3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
  4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
  5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
  6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń: https://www.fitbit.com/global/us/technology/fitbit-pay

Jak zacząć korzystać z usługi?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi,

  1. Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit  na smartfona
  2. Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
  3. Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
  4. Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
  5. Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
  6. Wprowadź dane swojej karty
  7. Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
  8. Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

Aby zapłacić zegarkiem:

  1. Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
  2. Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
  3. Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
  4. Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

Bezpieczeństwo

  1. Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
  2. Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
  2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
  3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi.
    Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
  4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
  5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
  6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

1. Uwaga na oszukańcze serwisy internetowe oferujące inwestycje w kryptowaluty i na rynku Forex

Działaj rozsądnie. Nie ulegaj złudnym wizjom dużego i szybkiego zysku oferowanym przez przestępców!!!
W trosce o bezpieczeństwo Państwa środków oraz danych ostrzegamy przed próbami oszustw związanych z inwestowaniem na rynkach kryptowalut i Forex za pośrednictwem fałszywych serwisów internetowych.
Pełna treść komunikatu dostępna jest tutaj

 

2. Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych.
Ostrzegamy przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.
Przestępcy używają jako tło swojej działalności komunikaty i fałszywe informacje związane z epidemią koronawirusa (COVID-19). Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
Ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Pełna treść komunikatu dostępna jest tutaj

 

Już od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) dostępne w systemie bankowości elektronicznej

Uprzejmie informujemy, że  od dnia 1 lipca br. w serwisie eBankNet można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. „zerówki".

Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu „Rodzina 500+”  trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021r.