Karta? Logiczne, że się opłaca!

Karta płatnicza Visa, to oczywiście wygoda używania, bezpieczeństwo transakcji i możliwość płacenia na całym świecie i w Internecie. Ale nowa karta Visa z Banku Spółdzielczego z Grupy BPS, to teraz także emocjonujący konkurs!

Zapraszamy do KARTOWEJ fortuny - codziennie do wygrania po 500 zł dla 5 osób, a grać możesz codziennie, aż do końca konkursu.

 

Dlaczego warto?

  • Wystarczą 3 transakcje i możesz grać
  • O 500 zł grasz codziennie
  • Nagrody gwarantowane... gwarantujemy

 

Dla wszystkich rzeczowe nagrody gwarantowane!
Co mam zrobić, żeby wziąć udział w KARTOWEJ fortunie?

  • złóż wniosek o nową kartę płatniczą Visa w najbliższym Banku Spółdzielczym
  • aktywuj swoją kartę i dokonaj nią min. 3 transakcje bezgotówkowe
  • wejdź na stronę www.kartowafortuna.mojbank.pl i zarejestruj kod aktywacyjny, który otrzymasz razem z kartą
  • wybierz jedną z nagród gwarantowanych
  • graj o 500 zł, odpowiadając na pytania konkursowe

Konkurs trwa od 2.11 do 31.12.2020. Regulamin znajdziesz na www.kartowafortuna.mojbank.pl



Przydatne informacje

      • Jak wygrać 500 zł i zgarnąć nagrodę gwarantowaną?
        Wystarczy, że aktywujesz swoją nowo zamówioną kartę Visa, wykonasz 3 transakcje bezgotówkowe, zarejestrujesz się na stronie www.kartowafortuna.mojbank.pl i Gotowe! Nagroda gwarantowana jest już Twoja. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia – odpowiedz na pytanie konkursowe i zdobądź nagrodę główną. Codziennie masz szansę na wygranie 500 zł.

        Konkurs znajdziesz na www.kartowafortuna.mojbank.pl - startuje od 2 listopada - zachowaj kupon i powodzenia!
      • Regulamin konkursu
        Zapoznaj się z regulaminem KARTOWEJ fortuny.

      • Nota prawna
        Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Konkursem objęte są karty debetowe Visa (z wyłączeniem kart debetowych Visa Niespersonalizowanych) wydane w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS oraz w Banku BPS SA między 1.10.2020 r. a 15.12.2020 r. Konkurs trwa od 2.11.2020 r. do 31.12.2020 r. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.kartowafortuna.mojbank.pl.

 

Szanowni Klienci!

Zachęcamy Państwa do korzystania z aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle umożliwiającej m.in. uzyskanie informacji o dostępnym saldzie, przeglądanie historii transakcji, wykonywanie przelewów, płatności BLIK czy doładowanie telefonu przy pomocy urządzenia mobilnego.

Aplikacja dostępna jest do pobrania w Google Play lub App Store. Uruchomienie aplikacji na urządzeniu mobilnym wymaga jedynie sparowania Państwa telefonu lub tabletu z bankowością elektroniczną.

Instrukcję obsługi nowej aplikacji znajdziecie Państwo TUTAJ.

Aplikacja mobilna PBSKędzierzyn-Koźle

Dzięki aplikacji mobilnej wykonasz przelewy do rodziny, znajomych, opłacisz rachunki oraz dużo więcej 😊

 

Dlaczego warto mieć aplikacją?

Aplikacja PBSKędzierzyn-Koźle daje możliwość:

  • szybkiego logowania się do bankowości elektronicznej z dowolnego miejsca,
  • stałego dostępu do swoich pieniędzy,
  • podręcznego sprawdzania salda swojego rachunku i historii wykonywanych operacji,
  • szybkiego i bezpiecznego wykonania przelewów krajowych oraz przelewów własnych w dowolnym momencie,
  • realizacji płatności w ramach usługi BLIK,
  • doładowania telefonu komórkowego (sobie lub innej osobie),
  • wygodnego potwierdzania wszystkich wykonywanych operacji,
  • kontroli wykorzystanego limitu kartowego,
  • korzystania z kilku profili (loginów) na jednym urządzeniu mobilnym.

Dlaczego aplikacja mobilna jest bezpieczna?

  • komunikacja między aplikacją a systemem banku jest szyfrowana,
  • dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym PINem, który jest ustalany podczas parowania urządzenia z kontem (Android, iOs) za pomocą odcisku palca (Android, iOs) lub z wykorzystaniem FaceID (iOs),
  • zatwierdzanie operacji wykonywanych w aplikacji przeprowadzane jest za pomocą indywidualnego PINu,
  • aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane, gdyż 3-krotne błędne podanie kodu PIN powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego parowania urządzenia z kontem,
  • kwota transakcji zlecanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami, które mogą być ustalone przez bank, jak również przez Klienta.

 

Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Co to jest Garmin Pay?

Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Obsługa usługi Garmin Pay

Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay
Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin.

Jak zacząć korzystać z usługi?

  1. Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
  2. W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
  3. Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
  4. Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

  1. Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
  2. Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

Prywatność i zabezpieczenia – płać bez obaw z Garmin Pay

Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego
  2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
  3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
  4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
  5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
  6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń: https://www.fitbit.com/global/us/technology/fitbit-pay

Jak zacząć korzystać z usługi?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi,

  1. Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit  na smartfona
  2. Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
  3. Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
  4. Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
  5. Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
  6. Wprowadź dane swojej karty
  7. Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
  8. Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

Aby zapłacić zegarkiem:

  1. Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
  2. Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
  3. Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
  4. Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

Bezpieczeństwo

  1. Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
  2. Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Które karty mogę dodać do usług?
    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
  2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 
  3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi.
    Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
  4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
  5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
  6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

1. Uwaga na oszukańcze serwisy internetowe oferujące inwestycje w kryptowaluty i na rynku Forex

Działaj rozsądnie. Nie ulegaj złudnym wizjom dużego i szybkiego zysku oferowanym przez przestępców!!!
W trosce o bezpieczeństwo Państwa środków oraz danych ostrzegamy przed próbami oszustw związanych z inwestowaniem na rynkach kryptowalut i Forex za pośrednictwem fałszywych serwisów internetowych.
Pełna treść komunikatu dostępna jest tutaj

 

2. Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych.
Ostrzegamy przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.
Przestępcy używają jako tło swojej działalności komunikaty i fałszywe informacje związane z epidemią koronawirusa (COVID-19). Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
Ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Pełna treść komunikatu dostępna jest tutaj

 

Już od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) dostępne w systemie bankowości elektronicznej

Uprzejmie informujemy, że  od dnia 1 lipca br. w serwisie eBankNet można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. „zerówki".

Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu „Rodzina 500+”  trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021r.

 

Nasz Bank przyłączył się do akcji #zapłaćzaseniora.

Drodzy „mobilni” Klienci, w związku ze stanem epidemii, prosimy – zaproponujcie swoim Rodzicom, Dziadkom, Wujkom, Ciociom lub nawet bliskim sąsiadom w podeszłym wieku, że opłacicie w ich imieniu niezbędne rachunki wykorzystując swój komputer, tablet czy telefon, a Oni po udanej transakcji zwrócą Wam pieniądze.

Zróbmy wszystko, aby ochronić zdrowie naszych Seniorów!

Seniorzy nie ryzykujcie swojego zdrowia i życia, by zrobić opłaty w kasie Banku. Poproście najbliższych, którzy mają dostęp do płatności internetowych czy też mobilnych, aby opłacili w Waszym imieniu niezbędne rachunki.

Prosimy, jeżeli to tylko możliwe – zostańcie Państwo w domu!

Płać Visa i wygraj samochód oraz tysiące innych nagród

Rozpoczęła się loteria, w której nasi Klienci mogą wygrać tysiące nagród. Wystarczy płacić za zakupy (również te internetowe) kartami Visa. Płatności można dokonywać także telefonem.

Aby wziąć udział w loterii, Użytkownik karty wypełnia krótki formularz rejestracyjny na stronie visa.pl. Potem wystarczy dokonywać płatności Visa: jedna transakcja = jeden los na loterii. Transakcje dokonywane w serwisie AliExpress oraz w sklepach Żabka liczone są podwójnie, czyli z jednej transakcji Klient dostaje dwa losy na loterii.

Loteria trwa do 30 czerwca 2020 r.

Gwarancje AGRO
Banku Gospodarstwa Krajowego

Od stycznia 2020 r. Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie – Koźlu posiada w swojej ofercie kredyty inwestycyjne oraz obrotowe zabezpieczone gwarancjami AGRO.

Najistotniejsze paramenty gwarancji:

  1. Gwarancją może być objęty: kredyt inwestycyjny lub kredyt obrotowy udzielony zgodnie z zasadami obowiązującymi w Banku
  2. Docelowy kredytobiorca: rolnik, przetwórca produktów rolnych albo przetwórca produktów nierolnych.
  3. Cel kredytowania kredytu inwestycyjnego dla Kredytobiorcy będącego rolnikiem: sfinansowanie kosztów inwestycji w gospodarstwie rolnym.
  4. Cel kredytowania kredytu inwestycyjnego dla Kredytobiorcy będącego przetwórcą: sfinansowanie kosztów inwestycji w przetwórstwo/marketing i rozwój produktów rolnych lub produktów nierolnych.
  5. Zakres gwarancji: do 80% kwoty kredytu, z zastrzeżeniem limitów kwotowych oraz limitów związanych z pomocą de minimis.
  6. Gwarancja udzielana jest w ramach:
    • pomocy publicznej, zgodnie z art. 81 rozporządzenia 1305/2013,
    • pomocy de minimis, zgodnie z rozporządzeniem 1407/2013 (dla przetwórców produktów nierolnych).
  7. BGK nie pobiera opłaty prowizyjnej z tytułu jednostkowej gwarancji AGRO.

O szczegóły pytaj:

  • Oddział w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Rynek 6a
    tel. 77 472 23 66; 77 472 24 40
  • Oddział w Polskiej Cerekwi, ul. Rynek 12
    tel. 77 480 27 50; 77 480 27 51
  • Filia w Pawłowiczkach, Plac Jedności Narodu 5
    tel. 77 480 30 25; 77 480 31 20