Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.
Co to jest Garmin Pay?
Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.
Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Obsługa usługi Garmin Pay
Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay
Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin.
Jak zacząć korzystać z usługi?
- Pobierz aplikację Garmin Connect na telefon z systemem Android lub iOS.
- W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
- Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
- Potwierdź dodanie karty kodem SMS.
Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?
Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:
- Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
- Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.
To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.
Prywatność i zabezpieczenia – płać bez obaw z Garmin Pay
Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego - Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: - Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. - Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą. - Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela. - Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?
Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń: https://www.fitbit.com/global/us/technology/fitbit-pay
Jak zacząć korzystać z usługi?
Aby rozpocząć korzystanie z usługi,
- Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit
na smartfona
- Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
- Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
- Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
- Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
- Wprowadź dane swojej karty
- Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
- Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?
Aby zapłacić zegarkiem:
- Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
- Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
- Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
- Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
Bezpieczeństwo
- Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
- Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego. - Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: - Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi.
Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. - Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą. - Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela. - Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.
1. Uwaga na oszukańcze serwisy internetowe oferujące inwestycje w kryptowaluty i na rynku Forex
Działaj rozsądnie. Nie ulegaj złudnym wizjom dużego i szybkiego zysku oferowanym przez przestępców!!!
W trosce o bezpieczeństwo Państwa środków oraz danych ostrzegamy przed próbami oszustw związanych z inwestowaniem na rynkach kryptowalut i Forex za pośrednictwem fałszywych serwisów internetowych.
Pełna treść komunikatu dostępna jest tutaj
2. Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych.
Ostrzegamy przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.
Przestępcy używają jako tło swojej działalności komunikaty i fałszywe informacje związane z epidemią koronawirusa (COVID-19). Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
Ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Pełna treść komunikatu dostępna jest tutaj
Już od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) dostępne w systemie bankowości elektronicznej
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca br. w serwisie eBankNet można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. „zerówki".
Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu „Rodzina 500+” trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej od 1 lutego 2021r.
Nasz Bank przyłączył się do akcji #zapłaćzaseniora.
Drodzy „mobilni” Klienci, w związku ze stanem epidemii, prosimy – zaproponujcie swoim Rodzicom, Dziadkom, Wujkom, Ciociom lub nawet bliskim sąsiadom w podeszłym wieku, że opłacicie w ich imieniu niezbędne rachunki wykorzystując swój komputer, tablet czy telefon, a Oni po udanej transakcji zwrócą Wam pieniądze.
Zróbmy wszystko, aby ochronić zdrowie naszych Seniorów!
Seniorzy nie ryzykujcie swojego zdrowia i życia, by zrobić opłaty w kasie Banku. Poproście najbliższych, którzy mają dostęp do płatności internetowych czy też mobilnych, aby opłacili w Waszym imieniu niezbędne rachunki.
Prosimy, jeżeli to tylko możliwe – zostańcie Państwo w domu!
Płać Visa i wygraj samochód oraz tysiące innych nagród
Rozpoczęła się loteria, w której nasi Klienci mogą wygrać tysiące nagród. Wystarczy płacić za zakupy (również te internetowe) kartami Visa. Płatności można dokonywać także telefonem.
Aby wziąć udział w loterii, Użytkownik karty wypełnia krótki formularz rejestracyjny na stronie visa.pl. Potem wystarczy dokonywać płatności Visa: jedna transakcja = jeden los na loterii. Transakcje dokonywane w serwisie AliExpress oraz w sklepach Żabka liczone są podwójnie, czyli z jednej transakcji Klient dostaje dwa losy na loterii.
Loteria trwa do 30 czerwca 2020 r.
Gwarancje AGRO Od stycznia 2020 r. Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie – Koźlu posiada w swojej ofercie kredyty inwestycyjne oraz obrotowe zabezpieczone gwarancjami AGRO. Najistotniejsze paramenty gwarancji:
O szczegóły pytaj:
|
Decyzją Ministerstwa Finansów od 1 stycznia 2020 r. wprowadzony zostanie mikrorachunek podatkowy.
Jest to indywidualny rachunek podatkowy, który służy do wpłat PIT, CIT i VAT. Numer nadawany jest każdemu podatnikowi automatycznie – to znaczy, że nie wymaga składania żadnych wniosków do urzędu skarbowego. Numer mikrorachunku w szybki i prosty sposób można sprawdzić w generatorze dostępnym na stronie podatki.gov.pl:
https://www.podatki.gov.pl/mikrorachunek-podatkowy/
lub w dowolnym urzędzie skarbowym.
Uwaga! Generowanie numerów mikrorachunków na innych stronach internetowych niż strona podatki.gov.pl, jak również otrzymanie ich drogą mailową lub SMS-em, może stanowić próbę oszustwa i wyłudzenia.
Aktualnie funkcjonujące rachunki urzędów skarbowych, dedykowane do wpłat PIT, CIT i VAT będą aktywne do 31 grudnia 2019 r. W związku z powyższym zwracamy uwagę, iż dyspozycje przelewów na dotychczasowe rachunki urzędów skarbowych z datą realizacji 31.12.2019r. powinny zostać złożone do godz. 12:00. Od 01.01.2020r. podatnicy dokonywać będą płatności z tytułu podatku PIT, CIT i VAT na mikrorachunki podatkowe.
Wpłaty z tytułu podatków innych niż PIT, CIT i VAT (np. PCC, SD, cło, akcyza, KP) dokonywane będą na dotychczasowych zasadach, czyli na rachunki podatkowe urzędów skarbowych - zgodnie z wykazem numerów rachunków bankowych urzędów skarbowych Krajowej Administracji Skarbowej obowiązującym od 1 stycznia 2020r.
Korzyści mikrorachunku podatkowego:
- wygodny i prosty sposób na zapłatę PIT, CIT i VAT – jeden, stały, indywidualny mikrorachunek podatkowy,
- możliwość szybkiego sprawdzenia numeru mikrorachunku w każdym miejscu i czasie,
- brak potrzeby szukania obowiązujących numerów rachunków po zmianie adresu,
- ograniczenie liczby błędnych przelewów na niewłaściwe konto,
- szybsza obsługa płatności PIT, CIT i VAT – szybsza możliwość otrzymania zaświadczeń, np. o niezaleganiu z podatkami,
- dotychczasowe zasady zbiorczych wpłat za pracowników – pracodawca nie będzie zobowiązany do pozyskania mikrorachunków podatkowych swoich pracowników, jako płatnik będzie dokonywał wpłat na swój indywidualny mikrorachunek podatkowy.
Więcej informacji na temat mikrorachunku podatkowego na stronie: https://www.podatki.gov.pl/mikrorachunek-podatkowy
Zachęcamy Państwa do skorzystania z aplikacji mobilnej PBS Kędzierzyn-Koźle, która za pomocą powiadomień typu push umożliwia autoryzację logowania i transakcji w ramach silnego uwierzytelniania w bankowości internetowej eBankNet.
Korzystanie z aplikacji jest alternatywą do metody autoryzacji operacji przy użyciu kodu SMS. Warunkiem otrzymania powiadomień push jest instalacja aplikacji PBS Kędzierzyn-Koźle na urządzeniu mobilnym (telefonie komórkowym) oraz posiadanie dostępu do Internetu.
Pobierz bezpłatną aplikację mobilną PBS Kędzierzyn-Koźle
wybierając opcję zgodnie z systemem, który posiada twój telefon.
Aplikacja PBS Kędzierzyn-Koźle dostępna jest:
- w Google Play dla systemów Android (w wersji 4.4 lub wyższej),
- w App Store dla systemów iOS (w wersji 11.2 lub nowszej).
![]() |
![]() |
Dostęp do zarządzania mobilną autoryzacją uzyskujemy po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej eBankNet i wybraniu z Menu głównego modułu Mój profil, a następnie z menu bocznego opcji Mobilna autoryzacja.
Funkcjonalności poszczególnych elementów powyższego ekranu:
- Zobacz jak aktywować aplikację mobilną - przycisk otwiera okno modalne zawierające film instruktażowy, pozwalający zrozumieć jak aktywować aplikacje mobilną;
- Pobierz z Google Play - przycisk otwiera nową kartę przeglądarki ze stroną serwisu Google Play, z której można pobrać aplikację dla systemów Android. Należy zweryfikować wydawcę aplikacji, czy jest nim SoftNet Sp. z o.o., zwracając szczególną uwagę na wielkość liter;
- Pobierz w App Store - przycisk otwiera nową kartą przeglądarki ze stroną serwisu App Store, z której można pobrać aplikacje dla systemów iOS. Należy zweryfikować wydawcę aplikacji, czy jest nim SoftNet Sp. z o.o., zwracając szczególna uwagę na wielkość liter;
- Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS - przycisk przenosi nas do nowego widoku, który wymaga autoryzacji potwierdzającej chęć otrzymania kodu parującego przez SMS, który należy wykorzystać przy tworzeniu profilu mobilnego w aplikacji (ważność kodu wynosi 15 minut).
Po prawidłowej autoryzacji zamówienia kodu parującego system potwierdza wysłanie kodu SMS do parowania urządzenia mobilnego. Otrzymany kod należy wykorzystać w aplikacji mobilnej pobranej na telefonie.
W tym celu po uruchomieniu aplikacji należy kliknąć przycisk Rozpocznij, a następnie:
- wprowadzić otrzymany kod SMS do parowania urządzenia mobilnego,
- podać login wykorzystywany do obsługi serwisu eBankNet,
- nadać 6-cio cyfrowy kod PIN do logowania w aplikacji (system prosi ponownie o potwierdzenie nadanego kodu),
- podać nazwę własną profilu parowanego w urządzeniem mobilnym.
Aplikacja może obsługiwać odrębne profile wielu loginów użytkowników bankowości elektronicznej Banku. W celu dodania kolejnego profilu w aplikacji należy wybrać opcję Ustawienia ogólne (lewy górny róg ekranu startowego aplikacji), a następnie (+) Dodaj nowy profil.
Prawidłowe aktywowanie urządzenia mobilnego potwierdzone zostaje w module Mój profil → Mobilna autoryzacja serwisu bankowości elektronicznej:
W pasku Urządzenia widoczna jest nazwa urządzenia mobilnego, na którym znajduje sie aplikacja z profilem powiązanym z loginem w bankowości elektronicznej oraz data jego aktywacji. Ikona X służy do usunięcia profilu z aplikacji mobilnej. W takim przypadku zostanie przywrócony poprzedni sposób autoryzacji przy użyciu kodu SMS.
W rozdziale 15.7 Instrukcji dostępnej w dolnym pasku serwisu bankowości elektronicznej eBankNet znajduje się instrukcja korzystania z aplikacji do autoryzowania transakcji.
Klikając w poniższy link, dowiesz się, krok po kroku
jak aktywować aplikację oraz jak z niej korzystać:
https://youtu.be/WJZq6dU35VI