Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

Zabezpieczenia i prywatność

Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.

Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom.
Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

Jak dodać kartę?

Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

iPhone

  • Otwórz aplikację Wallet.
  • Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

Apple Watch

  • Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

iPad

  • Przejdź do Ustawień.
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.

MacBook Pro z czytnikiem Touch ID

  • Otwórz Preferencje systemowe.
  • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.
  • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.

Jak płacić?

Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.

Płatności w sklepach

Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.
Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.
Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

Płacenie w apkach i witrynach internetowych

Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.
Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

Gdzie można płacić?

Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

*Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie: support.apple.com/km207105.


Usługa mojeID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości bez wychodzenia z domu. Dzięki niej można:

  • utworzyć Profil Zaufany oraz podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych:

 

Profil Zaufany jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji i zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:
https://obywatel.gov.pl/

Aby założyć Profil Zaufany i potwierdzić go za pośrednictwem naszej bankowości internetowej należy wejść na stronę:
https://pz.gov.pl/pz/index

Instrukcję "krok po kroku" znajdziesz tutaj:   

 

  • identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych.

Uwaga! Warunkiem koniecznym umożliwiającym potwierdzenie tożsamości za pośrednictwem bankowości elektronicznej naszego Banku jest posiadanie adresu mailowego w danych profilowych systemu bankowego. Uzupełnienie adresu e-mail możliwe jest w zakładce ‘Mój profil’ serwisu eBankNet lub w placówkach Banku.

CZYM JEST mojeID?

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.

Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

mojeID MOŻLIWOŚCI

  • Potwierdzenie tożsamości

W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania

  • Logowanie do istniejącego konta
  • Autoryzacja operacji

mojeID KORZYŚCI

  • Łatwiejszy dostęp

Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

  • Bezpieczeństwo

Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

  • Użyteczność

Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

mojeID ZASTOSOWANIE

  • Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

  • e-Commerce

Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

  • Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza
Przedłużenie umowy
Dostęp do portalu klienta

  • Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
Zakup leków przez internet

  • Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
Opłacanie abonamentu

  • Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez internet
Odnowienie polisy (Direct)

mojeID W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH

  1. Co to jest mojeID?
    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
  2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
  3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?
    Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
  4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
    Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
  5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej.


Express Elixir

Chcesz natychmiast przekazać pieniądze bliskiej osobie, firmie lub instytucji?

Zależy Ci na szybkim uregulowaniu zaległych opłat lub uniknięciu opóźnienia w spłacie raty kredytu bądź karty kredytowej?

Teraz dzięki przelewom natychmiastowym Express Elixir jest to możliwe!

Z Express Elixir szybko i bezpiecznie wykonasz przelew na konto w innym banku niezależnie od pory dnia i tygodnia. Dzięki systemowi przelewów natychmiastowych Express Elixir szybko i wygodnie przelejesz pieniądze z banku do banku zawsze wtedy, gdy liczy się czas – np. w sytuacjach takich jak:

  • uregulowanie płatności za telefon, gaz czy inne usługi,
  • spłata raty kredytu czy karty kredytowej,
  • konieczność natychmiastowego zasilenia konta bankowego bliskiej osoby,
  • realizacja transakcji wymagających natychmiastowego przepływu środków, np. na zakup samochodu, uregulowanie płatności za przedmiot umowy u notariusza.

KORZYSTANIE Z SYSTEMU EXPRESS ELIXIR GWARANTUJE:

  • dostępność – przelew natychmiastowy Express Elixir jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku,
  • szybkość – przelew Express Elixir wykonywany jest natychmiast – większość transakcji realizowana jest w czasie kilku sekund, dlatego jest to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy,
  • wygoda – wystarczy zalogować się do swojego konta przez system eBankNet, wybrać opcję natychmiastowego przelewu Express Elixir i dokonać płatności,
  • bezpieczeństwo – Express Elixir realizowany jest w ramach systemu płatności Elixir uznawanego przez Narodowy Bank Polski za systemowo ważny (SIPS – Systemically Important Payment System), obsługiwanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A., która od 25 lat odpowiada za prawidłowy przebieg rozliczeń pomiędzy bankami w Polsce.

Z Express Elixir w kilka sekund bezpiecznie przelejesz pieniądze z banku do banku – przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok!

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie-Koźlu, informuje o wprowadzeniu  nowej usługi płatności internetowych


To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez Klienta.
Sprzedawca korzystający z Paybynet łatwo zidentyfikuje zamówienie Klienta, co przyspieszy nie tylko dostawę zamówienia, ale również rozpatrywanie ewentualnej reklamacji czy procedurę zwrotu towaru.

Płatności internetowe Paybynet gwarantują:

  • bezpieczeństwo płatności – przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupującego na konto sprzedawcy lub urzędu, bez zatrzymywania pieniędzy w instytucji pośredniczącej,
  • szybkość płatności – informacja o płatności przez internet przekazywana jest natychmiast do sklepu, co przyspiesza realizację zamówienia,
  • wygodę użytkownika – dane przelewu w systemie bankowości internetowej są wypełniane automatycznie, dzięki czemu nie pomylisz się przy ich wprowadzaniu.

Paybynet to:

  • system gwarantowanych natychmiastowych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego,
  • uznany przez Narodowy Bank Polski system autoryzacji i rozliczeń,
  • nowoczesna i bezpieczna transakcyjna platforma internetowa z gwarancją realizacji płatności, funkcjonująca 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Płatności internetowe Paybynet działają w najpopularniejszym w Polsce schemacie płatności internetowych pay-by-link (jest najpowszechniejszym sposobem płatności w polskim Internecie). Wspomniany sposób płatności polega w uproszczeniu na automatycznym wypełnieniu formatki bankowej danymi do przelewu i przekazaniu informacji do sprzedawcy o dokonaniu płatności. W praktyce usługa płatności działa w ten sposób, że osoba płacąca za towary/usługi w Internecie kompletuje zamówienie, wybiera płatność przez swój bank i zostaje przekierowana do swojej bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu w bankowości elektronicznej Klient Banku widzi wypełniony przelew, który może zaakceptować.

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie-Koźlu uruchamiając system Paybynet pojawił się w obsługiwanych przez system sklepach internetowych oraz w sklepach obsługiwanych przez współpracujące systemy płatności, m.in.: 
Transferuj.pl, Przelewy24.pl, eService Online, Dotpay.pl i inne.

Instrukcja Płatności przez Paybynet:

  1. W chwili dokonania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatności w systemie PayByNet, przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać PayByNet (Przelewy 24, Dotpay lub inne)
  2. Po wyświetleniu strony serwisu, kliknąć logo Grupa BPS lub Banki Spółdzielcze,
  3. Zaznaczyć województwo opolskie,
  4. Wybrać z listy Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie-Koźlu,
  5. Przeczytać i zaakceptować regulamin, a następnie kliknąć w ikonę Potwierdzam:
  6. Następnie należy chwilę zaczekać, gdyż system w sposób automatyczny przekieruje na stronę bankowości elektronicznej Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie-Koźlu,
  7. Zalogować się do swojej bankowości internetowej podając login i hasło,
  8. Sprawdzić dane oraz kwotę, które zostały wypełnione oraz kliknąć przycisk dalej,
  9. Dokonać autoryzacji płatności,
  10. Po zaakceptowaniu płatności system poinformuje o zakończeniu płatności oraz automatycznie wyloguje z sytemu.

 

BEZPIECZNY PODPIS ELEKTRONICZNYKIR Szafir LOGO
 
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie - Koźlu współpracuje z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. w zakresie wydawania BEZPIECZNEGO ODPISU ELEKTRONICZNEGO.

BEZPIECZNY PODPIS ELEKTRONICZNY to dane w postaci elektronicznej, które umożliwiają identyfikację osoby, która składa podpis.

BEZPIECZNY PODPIS ELEKTRONICZNY można wykorzystywać do podpisywania:

  • deklaracji ZUS
  • deklaracji podatkowych
  • faktur elektronicznych
  • przetargów i aukcji elektronicznych
  • wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
  • kontaktów z administracją publiczną
  • elektronicznej dokumentacji medycznej

i w wielu innych przypadkach.

Dokumenty w postaci elektronicznej opatrzone BEZPIECZNYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisem własnoręcznym, złożonym przez osobę określoną w tym certyfikacie. KIR S.A. świadczy kwalifikowane usługi certyfikacyjne na podstawie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne.

Atuty korzystania z BEZPIECZNEGO PODPISU ELEKTRONICZNEGO:

  • unikalność - każdy dokument elektroniczny posiada unikalny podpis elektroniczny ściśle związany z danym dokumentem
  • integralność - jakakolwiek zmiana dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym zostanie automatycznie wykryta w momencie weryfikacji przez odbiorcę podpisu elektronicznego dołączonego do dokumentu
  • niezaprzeczalność - tylko osoba posiadająca dane służące do składania podpisów czyli tzw. klucz prywatny, korespondujący z danymi zawartymi w certyfikacie mogła wygenerować podpis elektroniczny pod danym dokumentem
  • potwierdzenie tożsamości - dane osoby składającej podpis zawarte w certyfikacie zostały potwierdzone przez podmiot świadczący usługi certyfikacyjne
  • zmniejszenie czasu i pracochłonności
  • usprawnienie procesów związanych z obiegiem dokumentów.

MOŻESZ SZYBKO I WYGODNIE UZYSKAĆ CERTYFIKAT ELEKTRONICZNY I ZAOSZCZĘDZIĆ CZAS I PIENIĄDZE ZWIĄZANE Z DOJAZDEM DO URZĘDÓW I STANIEM W KOLEJKACH!

Aby uzyskać BEZPIECZNY PODPIS ELEKTRONICZNY wystarczy złożyć zamówienie, wypełnić umowę danymi firmy oraz danymi osób upoważnionych do zawierania tego typu umów w firmie i odebrać przygotowane zestawy do składania e-podpisu.
Koszt zakupu certyfikatu według cennika Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.

   Więcej informacji na powyższy temat znajdą Państwo pod adresem:   
www.elektronicznypodpis.pl

 

ZAMÓW I ODBIERZ W NASZYM BANKU ZESTAW
DO BEZPIECZNEGO PODPISU ELEKTRONICZNEGO!

 KIR Elementy podpisu elektronicznego