Czy wiesz, że w Twoim sąsiedztwie znajdziesz bank, w którym poczujesz, że jesteś u siebie?

Bank, dla którego jesteś ważnym Klientem i który przedstawi usługi i produkty odpowiednie dla Ciebie?

Bank, któremu możesz zaufać, bo stąd właśnie jest,
a w Twojej okolicy działa od ponad 100 lat?

Sprawy bankowe załatwiaj po sąsiedzku!

 

 

 

 

LOTERIA NA OKRĄGŁO!

Każdy nowy produkt to szansa na wygraną!

Jesteś klientem jednego z Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS?
A może dopiero porównujesz oferty?
Mamy dla Ciebie doskonały argument!

Od 1 czerwca do 20 grudnia 2022 roku każdy nowy produkt
to szansa na wygraną 500 zł, laptopa lub samochodu Toyota Yaris.

Tak działa nasza Loteria na okrągło!

Co zrobić, żeby zakręcić kołem fortuny w Loterii na okrągło?

  1. W okresie promocji, czyli między 1 czerwca a 20 grudnia 2022 roku, skorzystaj z jednego z produktów z oferty bankowej dla klientów indywidualnych.
  2. Odbierz w oddziale Powiatowego Banku Spółdzielczego voucher z unikalnym kodem.
  3. Wejdź na stronę loteria.mojbank.pl i uzupełnij formularz zgłoszeniowy, wpisując w nim kod z vouchera oraz swoje dane osobowe i kontaktowe.

I już! Od 1 lipca możesz codziennie brać udział w losowaniach nagrody w wysokości 500 zł.

Na koniec każdego z trzech etapów loterii losujemy również:

  • 10 laptopów marki Asus,
  • samochód marki Toyota Yaris.

Nie udało Ci się wygrać w pierwszym etapie?
Nic nie szkodzi, masz jeszcze szanse w dwóch kolejnych etapach.
Pamiętaj o skorzystaniu z nowego produktu w Twoim Banku Spółdzielczym i odebraniu vouchera.

Jakie produkty biorą udział w promocji?

Produkty uprawniające do obioru loteryjnego vouchera to:

  • konto osobiste,
  • konto oszczędnościowe,
  • lokata terminowa,
  • rachunek walutowy,
  • karta płatnicza (debetowa, kredytowa),
  • kredyt gotówkowy,
  • kredyt w ROR,
  • kredyt hipoteczny,
  • ubezpieczenie majątkowe (nieruchomości, komunikacyjne),
  • ubezpieczenie na życie,
  • ubezpieczenie turystyczne,
  • produkt emerytalny IKE.

Regulamin loterii

Dlaczego warto?

   

Szeroka gama
produktów w promocji  

    

173 szanse
na wygranie 500 zł 
 

    

Nagrody główne: 30
laptopów i 3 samochody Toyota Yaris

Proste zasady

Możesz grać
codziennie

Trzy etapy gry - to trzy
szanse na wygranie nagród głównych


Skorzystaj z oferty Powiatowego Banku Spółdzielczego w Kędzierzynie – Koźlu z Grupy BPS i wygrywaj!

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy klienci indywidualni Powiatowego Banku  Spółdzielczego w Kędzierzynie – Koźlu, którzy już posiadają kartę Visa (debetową lub kredytową) albo zawnioskują o jej wydanie w trakcie trwania promocji.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:

  1. zarejestrować się na stronie http://kartoweemocje.pl/
  2. odpowiedzieć na pytanie „Gdzie byś skoczył z Kamilem Stochem w nowej hybrydzie?”
  3. wykonać przynajmniej 5 transakcji kartą Visa w okresie od 15.09.2021 r. do 31.12.2021 r. wydaną przez Bank z Grupy BPS

Do wygrania są:

  • 24 smartfony Samsung Galaxy 32A,
  • 25 telewizorów 4K firmy Panasonic
  • oraz 1 000 gadżetów Visa związanych z igrzyskami olimpijskimi.

Nagrodą główną jest SAMOCHÓD TOYOTA YARIS HYBRID.

Każdy klient indywidualny, który weźmie kredyt w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Kędzierzynie – Koźlu może wygrać 5 000 zł

  • Szukasz gotówki na bieżące wydatki?
  • Nie chcesz odkładać wymarzonych wakacji albo realizacji innych pomysłów?
  • Czeka Cię wyjątkowy czas, który wymaga dodatkowych pieniędzy w Twoim portfelu?

A może

  • Planujesz remont domu?
  • Myślisz o kupnie mieszkania?
  • Wiesz już, że EKO się opłaca i już czas na wymianę pieca, instalację fotowoltaiki albo nowe okna i drzwi? A może dodatkowo chcesz skorzystać z dofinansowania na ekorozwiązania?

W Powiatowym Banku Spółdzielczym w Kędzierzynie – Koźlu jesteś u siebie!
Tu uzyskasz niezbędne środki na najróżniejsze wydatki, a kredyt dopasujesz do swoich planów i potrzeb. Teraz z dodatkową szansą na wygranie 5 000 zł w loterii – bo dotyczy ona wszystkich kredytów dla klientów indywidualnych udzielonych między 2 sierpnia a 9 listopada 2021 roku.


Cztery kroki do nagrody, czyli jak wygrać 5 000 zł ekstra dofinansowania?

  1. Krok 1
    Poznaj naszą ofertę, weź kredyt w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Kędzierzynie – Koźlu
  2. Krok 2
    Odbierz kupon promocyjny
  3. Krok 3
    Zarejestruj się na stronie www.logiczne.mojbank.pl
  4. Krok 4
    Graj codziennie od poniedziałku do piątku, aż do 9 listopada

 

Życzymy szczęścia – wygrania jednej z 50 nagród po 5 000 złotych!


Jak działa loteria?

  • Loterią objęte są kredyty udzielone między 2 sierpnia a 9 listopada 2021 r.
  • Podpisując umowę zapytaj o specjalny kupon, który umożliwi rejestrację w loterii.
  • Grać możesz po zarejestrowaniu się na stronie www.logiczne.mojbank.pl
  • Losowania odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku między 1 września a 9 listopada 2021 r.
  • Jeden uczestnik wygrywa tylko raz – oznacza to, że po zarejestrowaniu w loterii możesz grać wielokrotnie, dopóki nie wygrasz!

Więcej informacji na temat loterii promocyjnej „Logiczne, że się opłaca” oraz regulamin znaleźć można na stronie www.logiczne.mojbank.pl

Oferta dopasowana do Twoich
potrzeb oraz możliwości:

  • wybór kwoty i okresu kredytowania
  • szybki proces decyzyjny
  • brak opłaty przygotowawczej
  • brak ukrytych kosztów
  • dogodna forma spłaty kredytu
  • przejrzystość warunków spłaty

Kupuj,buduj, remontuj bez przeszkód!


Dokumenty do pobrania:

ATRAKCYJNE WARUNKI CENOWE
NAJWIĘCEJ ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi Pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

  • Oddział Kędzierzyn – Koźle  tel. 77 472 23 66     77 472 24 40
  • Oddział Polska Cerekiew      tel. 77 480 27 50     77 480 26 41

JEDEN KREDYT WIELE MOŻLIWOŚCI

Przeznaczenie:

  • dowolny cel

Korzyści:

  • gotówka na co chcesz
  • szybka decyzja
  • dogodny sposób spłaty
  • minimum formalności
  • bez opłat wstępnych
  • możliwość wcześniejszej spłaty

Dokumenty:



Zapraszamy do naszych placówek!
Nasi Pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

  • Oddział Kędzierzyn-Koźle tel. 77 472 23 66, 77 472 24 40
  • Oddział Polska Cerekiew tel. 77 480 27 50, 77 480 26 41
     w aplikacji mobilnej
  PBSKędzierzyn-Koźle

 

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle.

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy podać kod wygenerowany w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle, a następnie zatwierdzić transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • zlecić transakcję typu P2P, czyli wysłać lub odebrać popularny przelew na telefon.

 

Przelew na telefon BLIK

  • umożliwia natychmiastowe przekazywanie środków pomiędzy użytkownikami aplikacji mobilnych banków korzystających z płatności BLIK
  • działa 7 dni w tygodniu 24 h na dobę !!!
  • jest rozwiązaniem mającym na celu maksymalne uproszczenie dokonywania transakcji 

Standardowy numer rachunku bankowego składa się z ciągu 26 cyfr. Numer telefonu komórkowego ma ich 9, co wyraźnie ułatwia wypełnienie danych, a zarazem ogranicza ryzyko popełnienia błędu

Z usługi BLIK I PRZELEW NA TELEFON BLIK w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle mogą korzystać Klienci, którzy:

  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną PBSKędzierzyn-Koźle (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)
  • aktywowali usługę BLIK w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle
  • włączyli funkcję przelewów na telefon

 

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do swojej bankowości elektronicznej. W zakładce Mój profil – Zarządzanie limitami znajdziecie Państwo domyślnie ustawione poziomy limitów dostępnych dla transakcji BLIK:

Aby podwyższyć lub obniżyć poziom limitu wystarczy wybrać Edytuj, dokonać zmian i ich autoryzacji za pośrednictwem aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle.

  • Aby aktywować BLIKA wystarczy pobrać aplikację PBSKędzierzyn-Koźle i zatwierdzić „Regulamin korzystania z usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej” oraz wybrać rachunek powiązany z usługą BLIK (z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK)
  • Aby wyłączyć lub włączyć odbieranie przelewów na telefon należy wejść w zakładkę ‘Więcej - Ustawienia – BLIK– Przelewy na telefon BLIK’ i przesunąć suwak "Odbieraj przelewy na telefon" wskazując rachunek, na który mają przychodzić przelewy
  • Bank udostępnia Państwu możliwość korzystania jednej aktywnej usługi BLIK powiązanej z jednym rachunkiem, przy czym w każdym czasie istnieje możliwość zmiany rachunku, który będzie powiązany Państwa BLIKIEM i z którego będą wykonywane transakcje z jego użyciem
  • Numer telefonu danego klienta może być połączony tylko z jednym numerem rachunku bankowego skojarzonym z systemem BLIK do odbierania przelewów na telefon BLIK. W sytuacji, gdy jedna osoba ma rachunki w dwóch różnych bankach oferujących w swojej aplikacji przelewy na numer telefonu, system wymusza decyzję, który z nich ma być rachunkiem służącym do odbierania przelewów P2P. Przy nadawaniu przelewów na telefon BLIK nie ma znaczenia, z którego rachunku to się odbywa
  • Jeżeli zamierzacie Państwo korzystać z usługi BLIK na więcej niż jednym urządzeniu mobilnym wymagane jest dokonanie aktywacji aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle oraz usługi BLIK na każdym z tych urządzeń odrębnie
  • W przypadku wymiany urządzenia, wymagana jest ponowna instalacja aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle oraz aktywacja usługi BLIK

 

BLIK? Płać, wypłacaj, przelewaj wygodnie!!!

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera w sklepie o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www, na której dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu internetowego)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  • To już wszystko - zakupy opłacone!

Wypłata gotówki z bankomatu:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  • Wypłata dokonana!

Przelew na telefon BLIK:

  • Skorzystaj z funkcji Przelew na telefon, aby szybko i wygodnie realizować transakcje przelewu środków z osobami zarejestrowanymi w systemie BLIK
  • Wprowadź numer telefonu i dane odbiorcy przelewu lub wyszukaj go na liście kontaktów twojego telefonu (numery telefonów z dostępną opcją przelewów na telefon są oznaczone logiem BLIK)
  • Podaj kwotę transakcji
  • Potwierdź dokonanie operacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
  • Przelew zrealizowany!

 

Uważaj! Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej PBSKędzierzyn-Koźle
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację PBSKędzierzyn-Koźle
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją PBSKędzierzyn-Koźle i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  • Niezwłocznie zgłoś w banku fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja PBSKędzierzyn-Koźle

 

Korzystaj z BLIKA!

Szczegółowe informacje na temat obsługi usługi BLIK w aplikacji PBSKędzierzyn-Koźle znajdziecie Państwo na stronie 31 Instrukcji użytkownika (do pobrania poniżej):

TUTAJ

 

  • na świąteczne marzenia
  • na udane ferie
  • na zakup sprzętu sportowego
  • za zakup samochodu
  • na spłatę kredytu w innym banku
  • na własne zachcianki

 

Niezbędne dokumenty

Wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego na cele konsumpcyjne dla osób fizycznych
Zaświadczenie o zarobkach
Klauzule informacyjne i klauzule zgód RODO
Oświadczenie o powiązaniach Wnioskodawcy
Formularz klienta indywidualnego

Zapraszamy do naszych placówek! Sieć placówek dostępna jest tutaj.

  • Oddział Kędzierzyn – Koźle   tel. 77 472 23 66   77 472 24 40
  • Oddział Polska Cerekiew   tel. 77 480 27 50   77 480 27 56

Nasi Pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.



Wypełnij formularz

Dane personalne

* pola wymagane

Dane kontaktowe i adresowe

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) informujemy, że: Administratorem Twoich danych osobowych jest Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie – Koźlu posiadający NIP 7490007940, Regon 000504427, KRS 0000027247. Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym - podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony, ale po udzieleniu odpowiedzi na Twoje pytanie, możemy je przetwarzać również w celach promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank, jeśli wyrazisz w tym zakresie zgodę - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest bowiem Twoja zgoda, tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia. Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi, a w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank będziemy przetwarzać Twoje dane do momentu wycofania przez Ciebie zgody. Po tym czasie Twoje dane mogą być przetwarzane do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie, oraz ewentualnie przedstawić Ci naszą ofertę. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy dojdzie do naruszenia Twoich danych osobowych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Oświadczenia / zgody Klienta:

Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się TUTAJ