Dzięki karcie Visa Classic Debetowa nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.
Kartą zapłacisz szybko i wygodnie na każdym kroku - w sklepach, kinie czy restauracji w Polsce i na całym świecie.
- komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku
- bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
- szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
- łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ BNP Paribas S.A. i Planet Cash4You)
- dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat
- kontrola nad wydatkami dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
- dokonywanie transakcji w internecie
- poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych klient unika konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie naraża się na ich utratę
- możliwość sprawdzenia stanu środków na rachunku w bankomacie
- Ustalone zostały maksymalne dzienne limity transakcyjne dla kart VISA, które wynoszą odpowiednio:
- 5.000 PLN – dzienny limit wypłaty gotówki,
- 15.000 PLN – dzienny limit operacji bezgotówkowych
- 20.000 PLN – całkowity dzienny limit transakcji.
- Istnieje możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
Wniosek o wydanie karty
Informujemy naszych Klientów, że w przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (+48 86 215 50 50, +48 86 215 50 00)
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę
- za pośrednictwem internetowego portalu kartowego www.kartosfera.pl
Uzyskanie wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z funkcjonowaniem bankomatów (np. potwierdzenie powodu zatrzymania karty przez bankomat) można uzyskać pod nr tel: +48 86 215 50 00.
Stałe zlecenia
Zlecenia stałe lub jednorazowe mogą być realizowane w rachunków:
- bieżącego
- pomocniczego
- ROR
- a’vista
Zlecenia wykonywane są na podstawie pisemnej dyspozycji złożonej przez posiadacza rachunku w placówce prowadzącej rachunek
Zlecenia mogą dotyczyć stałych płatności np. opłaty za najem lokali, światło, gaz, telefon, ubezpieczenia, spłaty kredytów, itp.
O wykonaniu dyspozycji w ramach stałego zlecenia bank zawiadamia Posiadacza rachunku na wyciągu z rachunku.
Zlecenia są wykonywane w kwocie i terminie wskazanym przez klienta do wysokości stanu środków na rachunku. Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie wykonania zleceń stałych w przypadku braku wystarczających środków na rachunku bankowym Posiadacza.
Polecenie zapłaty
Bezgotówkowa forma rozliczeń, która ułatwia dokonywanie regularnych płatności z tytułu opłat za energię, gaz, usługi telekomunikacyjne, czynsz, prenumeraty, spłaty kredytu, itp.
Polecenie zapłaty umożliwia terminową realizację zobowiązań bez konieczności udawania się do banku.
Ta forma rozliczeń może być stosowana jedynie w obrocie krajowym.
Do obowiązków Posiadacz rachunku należy jedynie zapewnienia na rachunku środków pieniężnych na pokrycie zobowiązań w terminach ich płatności.
Inicjatorem rozliczeń w formie polecenia zapłaty jest wierzyciel, to on proponuje podpisanie upoważnienia do obciążania rachunku bankowego w drodze polecenia zapłaty, kwotami wynikającymi ze zobowiązań w umownych terminach zapłaty.
O wysokości kwot zobowiązań i terminach ich płatności wierzyciel informuje w formie wysłanych faktur lub rachunków.
Wierzyciel przesyła Posiadaczowi rachunku dwa egzemplarze wypełnionego przez siebie upoważnienia. Formą wyrażenia przez Posiadacza rachunku zgody na stosowanie polecenia zapłaty jest podpisanie upoważnienia i wypełnienie pół określających numer rachunku bankowego i nazwę banku prowadzącego rachunek.
Skup i sprzedaż walut
Oferta obejmuje klientów, którzy bez żadnych ograniczeń kwotowych mogą po konkurencyjnych cenach zakupić lub sprzedać waluty obce. Przy kupnie lub odsprzedaży walut Bank oferuje możliwość indywidualnej negocjacji kursów.
Polecenie wypłaty w obrocie zagranicznym
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie - Koźlu na życzenie klienta realizuje zlecenia płatnicze w następujących walutach wymienialnych: dolar amerykański (USD), dolar australijski (AUD), dolar kanadyjski (CAD), euro (EUR), forint węgierski (HUF), frank szwajcarski (CHF), funt brytyjski (GBP), jen japoński (JPY), korona czeska (CZK), korona duńska (DKK), korona norweska (NOK), korona szwedzka (SEK).
Z usługi mogą korzystać zarówno klienci banku, jak i osoby nie posiadające rachunku bankowego.
Transfery walut zagranicznych realizowane są w systemie SWIFT.
SWIFT to skomputeryzowany system telekomunikacyjny, świadczący usługi dla banków i instytucji finansowych, który gwarantuje niezawodny, szybki i bezpieczny transfer środków.
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Kędzierzynie-Koźlu uprzejmie informuje, iż w celu ułatwienia dokonywania rozliczeń z zagranicą Klienci spodziewający się otrzymania przekazu powinni podawać kontrahentowi zagranicznemu następujące dane:
- kod SWIFT-owy banku: POLUPLPR,
- nr rachunku beneficjenta: nr rachunku klienta w standardzie Międzynarodowego Numeru Rachunku Bankowego "IBAN" (uzyskuje się poprzez dodanie przed numerem NRB 2-literowego kodu Polski "PL" np. PL 11 2222 3333 4444 5555 6666 0001).
Bank oferuje możliwość negocjowania kursu indywidualnego dla transakcji powyżej określonej kwoty.