Karta kredytowa to nowoczesny, wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności.
Karta ludzi otwartych na świat!
- możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania
- komfort – możesz robić zakupy na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie
- darmowy kredyt do 51 dni
- limit kredytowy do 20 000 PLN
- możliwość dokonywanie przelewów z karty kredytowej
- Plan ratalny – możliwość rozłożenia transakcji bezgotówkowej na raty z niższym oprocentowaniem
- bezpłatna usługa automatycznej spłaty zadłużenia karty
- brak konieczności spłaty całości zadłużenia - minimalna spłata to tylko 3% wykorzystanego limitu karty miesięcznie, nie mniej niż 40 PLN
- dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez żadnych opłat
- dokonywanie transakcji w internecie
- możliwość sprawdzenia wysokości dostępnego limitu kredytowego w bankomacie
- wygoda - automatyczne wznowienie karty
- możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
- możliwość zamówienia dodatkowej karty dla bliskiej osoby powyżej 13 roku życia
Informujemy naszych Klientów, że w przypadku utraty karty zgubienia lub kradzieży) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Contact Center Banku (+48 86 215 50 50, +48 86 215 50 00)
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę
- za pośrednictwem internetowego portalu kartowego www.kartosfera.pl
Uzyskanie wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z funkcjonowaniem bankomatów (np. potwierdzenie powodu zatrzymania karty przez bankomat) można uzyskać pod nr tel: +48 86 215 50 00.
Stałe zlecenia
Zlecenia stałe lub jednorazowe mogą być realizowane w rachunków:
- bieżącego
- pomocniczego
- ROR
- a’vista
Zlecenia wykonywane są na podstawie pisemnej dyspozycji złożonej przez posiadacza rachunku w placówce prowadzącej rachunek
Zlecenia mogą dotyczyć stałych płatności np. opłaty za najem lokali, światło, gaz, telefon, ubezpieczenia, spłaty kredytów, itp.
O wykonaniu dyspozycji w ramach stałego zlecenia bank zawiadamia Posiadacza rachunku na wyciągu z rachunku.
Zlecenia są wykonywane w kwocie i terminie wskazanym przez klienta do wysokości stanu środków na rachunku. Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie wykonania zleceń stałych w przypadku braku wystarczających środków na rachunku bankowym Posiadacza.