PŁATNOŚCI KARTĄ ZA GRANICĄ

Wybierasz się w podróż zagraniczną?

Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.

W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.

Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).

Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.

Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00.


Raport dostępności API PSD2 i bankowości internetowej

  • za okres 01.07.2023 r. - 30.09.2023 r.:
API PSD2 Bankowość internetowa
 Dostępność (%)   Niedostępność (%)   Dostępność (%)   Niedostępność (%) 
100,00 0,00 99,98 0,02

 

  • za okres 01.04.2023 r. - 30.06.2023 r.:
API PSD2 Bankowość internetowa
 Dostępność (%)   Niedostępność (%)   Dostępność (%)   Niedostępność (%) 
99,99 0,01 99,40 0,60

 

  • za okres 01.01.2023 r. - 31.03.2023 r.:
API PSD2 Bankowość internetowa
 Dostępność (%)   Niedostępność (%)   Dostępność (%)   Niedostępność (%) 
99,96 0,04 100,00 0,00

 


TWOJE PRAWA PRZY DOKONYWANIU PŁATNOŚCI W EUROPIE

Pobierz broszurę z komunikatem Komisji Europejskiej

 Więcej informacji znajdziesz również <<TUTAJ>>